19-feb-09

* Jag har gjort om mina val till gymnasiet nu. Eller , .. gjort om och gjort om? Jag har lagt till ett nytt val. Jag pratade med min kusin Philip som går it och media på jb, tror jag att han gick, och jag sa att jag sökt media med, fast på kungsgård. Då sa han något om att det var en dålig skola med dåliga datorer, eller något liknande. Så då la jag till media på JB som andra val istället för media på kungsgård. Så nu har jag 4 gymnasieväl i stället för 3.  Jag hoppas verkligen att jag kommer in på media i Jönköping. Det skulle bli så himla kul! Att bo i egen lägenhet och så. Jag tror faktist att jag klarar det. Och i så fall, kommer självklart kissen med mig. =)

Idag var jag hos Ellinor. Jag hade sovit över där från igår. Och idag bakade vi pepparkakor, som var jättegott, (såklart att det blir gott, det var ju VI som gjorde dom)  och sedan avslutade vi med filmen Click, men han bara se tills det var en timme kvar, eftersom mamma kom och hämtade mig runt 2, fast än hon sa att hon skulle sluta halv 5 idag, men hon tog fel på datum. Jag tog me mig peppakakorna hem, (haha) men mamma och jag åt snabbt upp dom i bilen. Haha mums.
Sen gick vi en stund, ...flera timmar på stan för att leta efter en doppresent till Novas dop nu på söndag, och kläder till oss, så att vi i alla fall ser skapliga ut på söndag. Mamma köpte ett flertal kläder, men eftersom jag redan köpt en massa nya kläder några dagar innan, köpte jag bara en lång tröja, som jag antagligen ska ha på söndag.
Vi träffade även Tessan, Tommy och Axel på stan. Axel hade vart på sjukan, han hade slagit upp läppen på dagis, tror jag de va, men inget farligt, har ja för mig att dom sa.

Sedan, när vi åkte hemmåt, gjorde vi ett stopp hos Sarah, Patrik och Nova, eftersom Nova blev 6 månader idag. Tiden går fort, och sötnosen växer på för fullt. Det blev kaffe och kakor, saft för de som inte ville ha kaffe, de vill säga, .. saft för mig och Sarah.

Imorrn får vi se om jag åker till sarah o co. nånting, hon ville de, för hon ville se Bedtime Stories som jag nu har på datorn, men jag vet inte riktigt om jag orkar gå, höhö. Men vi får se. Annars måste jag plugga en massa, är ju bara helgen kvar. Måste plugga till ett omprov jag gjort om typ 3 gånger nu!! xD haha. Hoppas bara att jag blir klar det på måndag , så vi kan släppa det nu. Haha.

Men jaja. Nu ska jag ägna min tid åt annat. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Irma

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 15:26:07
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0