ekonomi-prov

Just nu kommer jag från so-lektionen .. , jag har haft ekonomiprov, som gick skitdåligt, :(  Varför måste jag vara så himla glömsk?

Och igår fick jag ÄNTLIGEN tillbaka min älskade dator , måste faktist erkänna att jag har saknat den. Som tur är var alla filmer, bilder och musk kvar! Men dom har antagligen gjort något annat fel, för det går inte starta min cam, som är ... sorgligt.
Men jag är ändå glad för att jag fått min dator , efter 2 långa månader.

Snart är det alla hjärtans dag! Tror att jag ska hem till Evelina då, och spendera min natt där, vi hittar säkert på något roligt. Eller ska man vara med Jocke? Han gillar fortfarande mig och vill bli mer än vän med mig. Vi är bra kompisar, men ska jag till honom på alla <3dag, eller tror han att jag också vill bli mer än vän då eftersom det faktist är alla <3dag? Eller ska man bjuda hem den andra jocke? Eller oskar? Dom har ju gjort envarsin .. intresseanmälan ... hahah xD.  Jag har ju dom + några andra att välja mellan , haha .. ojojoj.

Men nu har jag engelska , och sen slutar jag.

Imorrn blir det cabaret på östgöta teatern med hannes, lollo och sofie!<3 Ses där . <3

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Mindy

Då rekommenderar jag att du baka mina muffins..för de är jätte goda..

2009-02-17 @ 09:51:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0