fredag.

Imorse när jag vaknade låg katten som vanligt och bet mig i fötterna. Knäppa katt =) Men glad för sällskapet.

Och sen förut, skulle jag känna med min jättetunna tumnagel om den fortfarande fick plats i min jättelilla glugg, som den fick igår, och det gjorde den inte , och då var jag tvungen att gå till spegeln och kolla hur det såg ut! Och gluggen var borta! DEN ÄR BORTA!!! HELT BORTA NU!!! Haha vad glad jag är då! Äntligen. =) Hade ju värsta gluggen förut , men nu är den äntligen borta :)

Men fan vad ont jag har i tänderna i nederkäken! :( Dom ska flytta på sig och flyttas utåt, så att en annan tand ska få plats, som vi ska trycka inåt sen. Hoppas bara att dom blir lika bra som dom på överkäken blir. :)

Och katten trivs här redan .. hos pappa .. efter några dagar bara =) Men vi har fortfarande inte hunnit köpa någon ny klösbräda åt han.  Ni får en bild på honom, för han äär ju så söt :)<3




Haha, och när jag borstade tänderna förut, så hade jag bara ett linne på mig , och "nakna" armar. Och när jag väl borstade kollade jag på mina armar, haha jag har muskler!  Det går ju upp lite som en .. bred bula , eller vad man säger? Haha . Det är ju också roligt att se. Jag brukar faktist träna på gymmet på skolan, mest med mina armar, så jaa det ger ju resultat =)  *Happy*


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Idag är jag nog helt frisk, men det var lika bra att vara hemma från skolan ändå.

Och idag var det tydligen en sån här "speciell dag". Och då skulle tydligen alla elever i hela sverige ha mjukisbyxor på sig i skolan. Undrar hur många som har det? Jag lovar att Carro, och kanske Lollo har det i alla fall. ;) Men eftersom jag inte är i skolan , så får jag väl ha det hemma. Jag bidrar ju i alla fall , eller? ;)

Och jag har upptäckt att jag har fått en rivmärke på näsan! Flera faktist. Det måste vara från igår kväll, när katten låg och bredde ut sig på min mage, och sedan satte en tass på min näsa. Och ni vet hur katter gör när dom typ spinner, dom drar in och ut på klorna hela tiden, och så gjorde han när han hade sin tass på min näsa. Och när jag bort tassen, så blev det väl antagligen ett rivmärke på näsan. Haha. Smidigt värre.


Och under den veckan jag har varit sjuk har jag fått hur många sms som helst. Tänk vad många det är som egentligen saknar mig? Eller .. dom skriver det i alla fall. Det glädjer mig =) hehe. Och kram , och puss , krya på dig, vi måste ses snart, och massa sånt. Hihi. Kuuul . =)

Men eftersom det inte finns nånting o göra när man är hemma och bara sitter typ?, .. jaa då får man väl se en till film då . Hade tänkt se Another Cinderella Story. Får väl se om den är bra då. Barnfilm? Ska vara lik den första filmen tydligen, vi får se vilken som är bäst. Adjökens.

Kommentarer
Postat av: Agnes

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 05:08:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0