fredagskväll.

Jag kom o tänka på en sak förut ...

Pappa och jag satt och kollade på Så ska det låta .. och då tänkte jag; Är inte Sonja Aldén rätt lik min kusin Therse Lundin? Joo, jag tycker det .. och pappa tycker det. Lite lika är dom i alla fall. :)

Och idag är det fredagskväll.. och finns inte ett dugg bra på tvn?  Inte som jag fallit för i alla fall. Men usch så mätt man blir på sourcream och dip, och sliskig röd fanta! Är så mätt att jag har ont i magen, haha. Men de e så gott. :)

Nej, men nu ska jag gå o fortsätta hålla pappa sällskap, den lilla stunden han fortfarande är vaken , ;) han har jobbat hela dagen lång, och då blir man ju trött, medans jag bara suttit hemma o lata mig typ hela dan. :)

Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0