lördag

Jaa, då har man varit ute med frallorna igen då. Lite "läskigt" om dom typ skulle ha stått och väntat på min innanför dörren och sen typ öppnat och skällt på mig, eftersom det vart lite ..... senare förra gången eftersom jag försov mig. Hehe. Oops.

Idag måste vi alla fall ge oss ut till djurmagazinet och köpe en klösbräda till katten efter allt detta tjat om det. Och sen måste jag verkligen städa på mitt rum.  Och tömma kattlådan, usch , haha . O sen följa me pappa o handla andra saker,

Och jag såg Tessan och Clyde i tidningen förut där hon pratade om sin blogg.  Kulkul. :)

Kommentarer
Postat av: Becca

ja såg dom oxå :-)

2009-02-28 @ 11:50:04
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0