NP

Idag har jag haft Nationella Proven. Ett i tisdags, och ett idag . I tisdags var det om läsförståelse om massa historier, det gick sådär. Och idag var det typ att man fick välja om att skriva en novell, krönika, debattartikel eller nåt annat , som jag valde, som jag inte kommer ihåg vad det hette , det var nånting med A , typ antologi eller nåt sånt , haha .
Och då fick man ha med sig typ godis o läsk , vad man ville  .. jag hade de , men skle inte ha de .. xD haha för jag tål typ inte choklad, så nu har jag värsta ont i magen , :D haha , men de går över snart.

Nu har jag lunch egentligen , de e risgrynsgröt, men ska inte äta ... sitter här me lollo istället :)

Och tur var , att jag gjorde min/mina matteläxor imorse fort som fan , haha , annars vet man ju inte vad som hade hänt, när man har KENT! haha . tur de .. jahpp ....

Och snart e de dags för Novas dop, det ska bli så roligt. haha . O glad e man när man vet att hon har fått 2 tänder nu, så roligt , längtar bara tills hon blir större, och kan prata , och gå själv , ,em det kommer ... sakte men säkert.

Nu har jag rast , te typ halv 1 eller nåt .. ojoj om 10 minuter går jag in , nej 15 mena jag.

Igår sökte jag te gymnasium då ...
Mina val:
1. Jönköping, medieprogrammet, PerBrahgymnasiumet
2. Norrköping, medieprogrammet, Kungsgårdsgymnasiet
3. Norrköping, Barn och Fritid, Hagagymnasiet

Mamma var ju inte sådär jätteglad direkt, över mitt första val , men jag vill inte bo hemma, eftersom typ ingen annan av mina vänner ska bo hemma när de börjar gymnasiet, men jag tror ändå inte jag kommer in på nåt av dom , .. jag har inte så bra betyg, :(
Men de ordnar väl sig till slut.

Men nu ska jag väl gå .. typ .
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer säkert in :D men ja ska juh bo här ^^ inte i stan kanske men inte så långt bort iaf x) hah puss<33

2009-02-24 @ 16:13:58
Postat av: Becca

hoppas du kommer in på de andra el tredjehandsvalet då!

2009-02-27 @ 11:13:56
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0