"PerBrah"- gymnasiet

Just det ja , jag glömde säga en sak!

En hemsk nyhet;

Jag kom inte in på skolan i jönköping!! Så det blir inget med att flytta hemifrån eller gå där ute ... så  nu hoppas jag bara att jag kommer in på jb eller kungsgård här i stan. Gud vad trååkigt! :(:( fast jag visste ju lixom redan att jag inte skulle komma in .. men aja så är det ibland. Är man dålig i skolan så är man väl ... :/  Men nu ska jag gå o äta o tänka på annat ..... hejdå .. igen.

Här ser ni att jag inte kom in på skolan. Det är ett kryss i rutan där det står att jag inte tas emot som sökande o blablabla, för de som inte ser. Jag vet inte varför jag råkade göra så att det inte syndes.
Här ser ni ... att jag inte kom in på skolan. Och det är ett kryss i en ruta framför Du tas inte emot ... blablablaaa .

Kommentarer
Postat av: malin

hur vet du att du inte kom in?:O:( <33

2009-02-26 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0