"Semel"dagen

Hahah, hur stavas semel-dagen? Semla , semeldag?  haha jaja.

Imorse när vi var i skolan , på "våran ena samlingsplats" så kom a.b o skulle gå på toan, och så sa hon till oss att vi skulle gå iväg, för hon ville inte att vi skulle stå där hon var på toan. Så hon typ sparka emma i baken så hon gick undan typ. XD haha.

Sen när vi var i "våran andra samlingsplats" i "hissrummet/glasrummet" så klia typ Eve upp nånting vid hennes axel typ, så det börja blöda en massa! Det bara rann! Haha , och Eve säger; hämta papper! Jag förblöder!  hahah, det var roligaste i dag asså . Och medans alla satt och skratta, så sprang snälla Malin K iväg och hämtade papper =). Emma tog kort på det med sin mobil. hahaha.

Och sen hade Emma och jag en liten "dansuppvisning" för typ eve bara, i hissrummet, och det spelades in också. Emma och jag "spelade" en tjej som är med i en cabaret som alla har sett på, och där sjunger dom typ; Tyst tyst, skona mamma, hysch hysch, skona mamma ... o sen lite mer. Och vi dansade o hade oss, och tyckte att vi var skitcoola att vi kunde röra på oss genom att flytta fötterna på ett visst sätt fram och tillbaka, och då ser dt ut typ som om man åker omkring haha , asså de e svårt o förklara, men men .......  Men det var också en rolig händelse idag. :D

Och så har vi haft en vikare idag som hette Anna-Clara eller nåt från stockholm, lidingö eller vad det hette. Och hon skröt hela tiden om att hon hade så hemska lidingö-i, att man pratade som himla fint där. .. inte. .. Och hon sa att hon hellre är i Kolmården än i Stockholm. Och att marmor var så fint och förtjusande o oooja vad fint det var. Och skrek som en idiot en gång i kvarten typ, och kom med konstiga regler. hahaha, men vi klarade ju oss genom dagen i alla fall.

Sen kom a.b in med semlor och alla tog förutom jag och bonna. :'( Bonna var ute , och jag tål inte grädde så jag kunde inte ta någon. Det är ju trots allt "semel-dagen" idag, och man ska äta semlor och grejer, men såå gott är det faktist inte. Bara innehållet som är gott typ , haha (a).

Men snart ska jag träffa Sarah och Nova, och låna någon barnbok åt henne. Sen ville vi hälsa på tessan, våran kusin, men hon verkar inte svara på sms, så det blir väl inget med det. Men det kommer ju flera dagar. Hejdå.


Juste jah. Jag sa nej till smultronstället i söderköping oxå. Vill hellre ha ett lite närmare, som i norrköping. :P

Kommentarer
Postat av: malin

det va kul m. eve x)hah det är kul det där med fötterna!!! haha dålig humor man har emn så äre x) hah gillar inte anna clara hon är konstig ^^ ja tål inte heller grädde så åt ingen heller!! :P men tkr inte om det iaf så gör inte så mkt ^^ puss<33

2009-02-24 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0