SJUK!

Usch, jag är sjuk :(  Antagligen magsjuk. Jag bara fryser och skakar som ett torkat asplöv, och har ingen ballans när jag ställer upp, som om mina ben inte orkar bära mig längre. Jätteont i huvudet och ont i magen. :( Och jag hade visst tydligen smittat patrik, nilla (patriks mamma) julia, och ninni (julias mamma).  Vilken jättebakterie jag är, ... går runt och smittar de flesta som kommer i min närhet.
Fast det är ändå rätt skönt att få vara hemma från skolan , men jag missar en hel del, så måste jobba som .. aah jag vet inte vad , sen när jag är frisk. Det kommer bli jobbigt.

Men idag har jag laddat med några filmer som jag ska se på , en slappdag. Skönt.  Blir high school musical 3, the housebunny, och nån mer, som jag redan sett, men har hört att dom ska vara bra, så vi får väl se vad som händer då .

Usch , jag har verkligen ingen lust med att äta något, .. har inte ätit ordentligt på 2 dagar nu , bara ätit en liten kopp med filmjölk och socker i . Hur ska detta sluta? :/

Inte ens katten vill hålla mig sällskap, eller jo , han vill, men han vill inte vara i samma rum som jag? :S Så fort jag sätter honom i pappas säng sitter han där några sekunder och sen springer iväg, sen kommer han till mig och tjatar (ja, han kan prata, om ni fattar ....) och då följer jag efter honom in till köket, och lägger han på soffan eller i stolen i mitt("lindas") rum, och då går det minsann bra att vara i mitt sällskap. Knäppa katt.

Men nu ska jag väl se på film, finns nog inte mycket mer o skriva om idag, tror inte att någon speciellt kommer hända idag. Så hejjdå.

Kommentarer
Postat av: malin

naww stackars malin :(<33 hoppas du mår bättre snart puss <33:)

2009-02-26 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0