skrot ?

Jahopp. Man vaknade runt 9 idag kanske . Satte sig vid datorn en stund såg film o pratade med folk. Sen helt plötsligt var klockan 12 - 1.. halv 2 kanske .. tiden går så himla fort ibland! Sen var de bara att springa in i dushen. Jag måste säga att jag verkligen älskar balsam! En flaska balsam räcker kanske 1-2 veckor för mig, men vadå , jag har ju långt hår, o då måste man ha mycket. Håret blir så lent och fint, och lätt o borsta. I love it.
Och jag är så himla glad att mitt hår har växt så mycket, nu har jag rätt långt hår men många har ju längre .. om man säger så, som Ellinor. Typ så långt hår vill jag ha! Lite kortare kanske , men tyyyp. :P
Men i alla fall , ... och så kom jag väl ut runt 2, kvart över 2 där nån stans, så det tog ju inte så lång tid. Jag brukar faktist i duscha i en timma och lite längre xD haha Jag vet inte vad jag gör för att det ska ta sån lång tid , .. jag är väl långsam eller nåt haha. Men idag var de ju lite mindre än en timma i alla fall.
Och förut var jag hos tandläkaren. Och jag berätta om min käke som har låst sig, så han skulla prata med en .. aah nåt konstigt ord och sen skulle hon ringa mig och hon skolla kolla på min käke , och jag skulle få ett schema med övningar som jag kunde göra så att min käke ska bli bättre, men vi får väl se hur det går ..
Och så la dom in ny gummigrejj, och en ny annan grej så tänderna i underkäken ska flytta på sig så den "lilla utstötta" dår plats, .. Så nu har jag ingen färg i underkäken längre, haha.

Och ni vet alla jag räknade upp som jag hade smittat? Nu har jag smittat pappa också ... han kom hem idag klockan 2 från jobbet och var jääättteesjuk! Så nu när han på sitt rum och sover , .. halvsover. Så då kan jag ju inte ha datorn eftersom den står inne på pappas rum, så nu är jag hemma hos mamma en stund och lånar .. lånar? vadå lånar ... jag har min dator.

Men nu ska jag äta mat, och sen gååå hem till pappa. Jobbigt asså . ;D  Hejjdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0