slut på ord.

jag har absolut ingenting och säga.

Förutom att...

 Calle tycker att jag jämt är ute och går, eller. ?  Haha. Nej, det är jag inte.
... Och att melodifestivalen är såå dålig.
- Petra mede eller vad hon heter ... Greeniiniiiniie roooom, det har hon kört förut. In med björn gustafsson igen ! XD
... Och att jag är såå himla trött. Hata frallförsäljning på lördagsmorgonar asså. Sista gången nästa lördag, sen aldrig mer. Kommer aldrig mer ställa upp på det.
... Och att ... min katt blir 7 år i mars nån gång! Gammal! Pappa sa att han är typ 70 år i människo-år, och att han inte kommer leva så länge till,  att det är därför han sover hela tiden för att han är så gammal? Snyft :'( Jag kommer dööö när han dör. Min baby. :( Cant be replaced by anyone.<3 Jag kommer bli så himla ledsen asså.
Men nu ska vi inte tänka mer på det. Usch vilka tankar på en lördagskväll.
... Och när man ändå snackar om de ... Min farfar har långskriven cancer, och ingen vet hur länge till han kommer leva. Snyft på han också! :'(<3
... Och idag har jag varit ute och gått jättelångt, det var skönt. Och bra, för de fläsket jag bär på. XD (lite asså, så gnäll inte på att jag inte har något fläsk för jag är såå smal o blablabla .. nej. jag har , tro mig ;)  )
... Och seen, så vet jag inte mer. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: malin

hatar hon petra o hennes sär humor! hennes skämt är ju inte ens kul lixom!

kissen får inte döö!:'( han är för söt för o dö :(

2009-03-01 @ 10:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0