torsdag.

Jahopp. Då är man hemma från skolan idag igen då. Skäms på mig som glömde ta med mig läxorna hem, när de e en hel del o göra nu då.  Måste plugga till so provet som jag ska ha omprov på för 3dje gången nu! Och no'n som ska vara klart nästa vecka, där bygger vi ett hus! Och jag har knappt satt upp några väggar än. Hur ska man hinna klart med det då. Och matte ... jaa där är det ju alltid mycket som ska göras oavsett. .....

Och idag måste jag se klart på filmen som jag börja se igår, men blev avbruten 2 - 3 gånger för att pappa skulle sova :/ (filmen är på datorn, datorn är i pappas rum, jag såg på filmen klockan 9-10 på kvällen, och då skulle pappa sova för hans kulle upp klockan 4 och jobba) så jag får väl se den typ nu då , på dagen / morgonen.

Och äntligen har katten börjat sova i min "nya" säng igen, tar ett tag för honom att fatta att det inte är något farligt med nya saker, men så glad blev jag när jag vaknade med honom vid mina fötter, utan att han bet mig! Men det kommer säkert snart. :)

Och igår rusade vi in i .. jaa många affärer/stormarknader i alla fall och letade efter klösbräda till katten, men hittade inte en enda, förtom en som var kanske .. 20 centimeter lång och skulle bara ligga på golvet, eller hängas på en vägg? Vi har köpt sånt förut, men katten fattar ju inte hur man ska använda det? Han är rätt trög ibland jaa , så då måste vi ha en pinne eller vad man säger, i stället. Den vi har hos mamma är ju helt förstörd nu , så mycket som han vässar klorna, så därför måste vi köpa en ny, innan han börjar klösa på mattorna, eller skinnmöblerna. ajaj!

Och idag mår jag faktist lite bättre än vad jag gjort de senaste dagarna, fortfarande lite ont i huvudet, men allt är säkert borta tills imorgon. 
Men jag åt nyss ovanligt stor frukost (för att vara mig) så har lite ont i magen nu tack vare det, haha. För alla som vill veta, så åt jag yoghurt (stavning?) några vindruvor och päronjuice, i vanliga fall äter jag bara en macka, eller ingenting.
Man har ju så fin och smal mage på morgonen tycker jag, platt och smal ... haha.

Och nu har jag fått reda på att Ellinor också är hemma och är sjuk. Magsjuk. Det är säkert jag som smittat henne också, efter som jag smittat några andra också. Men hoppas att alla blir friska snart då. :P

På måndag ska jag ner till SATS och träna gratis för en dag, eftersom det inte blev nånting med att träna förra måndagen. Då ska jag träna gym och kondition, och jag tar med mig Emma. Det är klockan 4. Kulkul.

Men nu måste jag verkligen se klart filmen. The house bunny heter den, en komedi. Rätt rolig , tycker ju jag dårå.
Men bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0